«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Веселое ауылының Социалистік Еңбек Ері, Байдалы Оразалин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Байдалы Уразалина, Героя Социалистического Труда села Веселое отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты "Негізгі орта туралы құжаттардың телнұсқаларын беру, жалпы орта білім беру"

26.05.2023

1 тарау.Жалпы ережелер

1. "Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру: 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады;

2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚКО) облыстық (қалалық) білім басқармаларына жібереді.

2 тарау.Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

1) көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚКО – ға жүгінген кезде – 15 жұмыс күні; 2) Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезекте күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут; 3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі негізгі орта білім туралы куәліктің телнұсқасын, жалпы орта білім туралы аттестаттың телнұсқасын беру болып табылады.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет Жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) көрсетілетін қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Өтінішті қабылдау және нәтижелерді беру сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

2) ХҚКО: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, үзіліссіз. Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады, электрондық кезекті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы "брондауға"болады.

9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

1) құжатты жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушының осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес білім беру ұйымы басшысының атына өтініші, онда құжатты жоғалту мән-жайлары немесе басқа да себептер баяндалады;

2) кәмелетке толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын құжаты немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі)бар туу туралы куәліктің (2008 жылға дейін туған жағдайда) көшірмесі;

3) құжаттың жоғалуы бойынша ақпаратты азамат орналастырған немесе бүлінген құжаттың түпнұсқасын ұсынған күннен бастап, құжаттың берілуін тіркеу нөмірі мен күні, жариялау мерзімі 10 жұмыс күнінен аспайтын мерзімді баспасөз басылымынан үзінді көшірме. Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылдан кейін жүргізілген жеке басты куәландыратын құжаттар, туу туралы куәлік туралы мәліметтер

ХҚКО-ға жүгінген кезде:

1) осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының құжатты жоғалту мән-жайлары немесе басқа да себептері баяндалатын өтініші;

2) кәмелетке толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын құжаты немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі)бар туу туралы куәліктің (2008 жылы туған жағдайда) көшірмесі;

3) құжаттың жоғалуы бойынша ақпаратты азамат орналастырған немесе бүлінген құжаттың түпнұсқасын ұсынған күннен бастап, құжаттың берілуін тіркеу нөмірі мен күні, жариялау мерзімі 10 жұмыс күнінен аспайтын мерзімді баспасөз басылымынан үзінді көшірме. Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басты куәландыратын құжаттар, Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылдан кейін жүргізілген туу туралы куәлік туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады. Көрсетілетін қызметті беруші мен ХҚКО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

Құжаттарды ХҚКО арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі. ХҚКО-да дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілін) ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады. ХҚКО нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген кезде, ХҚКО-ның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін ХҚКО-ға жібереді.

10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚКО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке)шағымдану тәртібі

мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) олардың қызметкерлерінің жергілікті атқарушы органдары

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының жергілікті атқарушы органының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін:

шағым мекенжайлары: 1) Министрліктің интернет-ресурсында орналасқан Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы басшысының атына жазбаша түрде беріледі: www.egov.kz 2) республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның жергілікті атқарушы органдарының интернет-ресурстарында (шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетілген. Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, оны Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органының, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

 ХҚКО қызметкерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым ХҚКО басшысына ХҚКО интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша жіберіледі: www.con.gov.kz көрсетілетін қызметті алушының Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органының, көрсетілетін қызметті берушінің, ХҚКО мекенжайына келіп түскен мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі шағымы бес жыл ішінде қаралуға жатады тіркелген күнінен бастап жұмыс күндері. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады

Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), пошталық мекенжайы көрсетіледі.

12. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де талаптар

Мемлекеттік қызмет, оның ішінде Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілетін қызмет

1. Заңнамада белгіленген тәртіппен өзіне-өзі қызмет көрсету, өз бетінше жүріп-тұру, бағдарлану қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚКО қызметкері тұрғылықты жеріне барып Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну арқылы жүргізеді 1414.

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары интернет-ресурстарда орналастырылған:

1) көрсетілетін қызметті берушінің: Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)жергілікті атқарушы органдарының;

2) ХҚКО: www.con.gov.kz.

3.Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде ЭЦҚ болуы талап етіледі.

4.Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәртебесі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

5.Анықтама қызметтерінің байланыс телефондары интернет-ресурста орналастырылған edu.gov.kz "Мемлекеттік қызметтер" бөлімінде. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

Просмотров: 341


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст